vineri, 16 februarie 2018

Cele patruzeci de legi ale iubirii - Elif Shafak


Are Iubirea legile ei și dacă le-am respecta, fericirea în dragoste ar fi garantată?
Elif Shafak ii da glas unui derviș sufit pe nume Shams din Tabrīz care enunță patruzeci de legi de respectat în iubire.

Legea mea preferată este următoarea:

Când un iubitor adevărat de Dumnezeu intră într-o cârciumă, cârciuma devine odaia lui de rugăciune, dar când un băutor de vin intră în aceeași odaie, aceasta devine cârciuma lui. În tot ce facem, inimile noastre au însemnătate, nu înfățișarea noastră.”

Agitația de zi cu zi lasă puțin timp, spre deloc meditației și introspecției.
După ce am citit aceasta carte, mi-am propus sa aloc mai mult timp emoțiilor și sentimentelor și  mai puțin lucrurilor care ne înconjoară.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noutăți

21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy

Succesul nu are legătură cu norocul, spune Brian Tracy în cartea  21 de secrete ale antreprenorilor de succes. Are legătură cu ce faci tu cu...