luni, 7 august 2017

Coaching pentru performanta - John Whitmore

Te-ai întrebat cum reușesc marii sportivi să rămână concentrați pe durata întregului meci? Eu da și n-am știut răspunsul la această întrebare până să citesc cartea lui Whitmore.
Factorul decisiv într-o competiție este încrederea în sine pe care o are fiecare sportiv. Astfel, este esențial ca antrenorul să îndeplinească și rolul de Coach și să fie responsabil de crearea condițiilor necesare învățării și dezvoltării sportivului, în acest caz.

Coaching-ul nu se aplică însă numai în sport ci în foarte multe domenii.
Un coach te va ajuta să construiești încrederea atunci când iei decizii, fiind conștient de faptul că obstacolele interne sunt deseori mai dificile decât cele externe. Într-o organizație, coach-ul se gândește la oamenii lui în raport cu potențialul lor, nu cu performața lor.

De cand am descoperit coaching-ul, încerc sa aplic principiile pe care se bazează inclusiv acasă, în relația cu copiii mei.

Eliberarea de teamă este poate cea mai mare nevoie pe care o au oamenii în prezent și reconectarea cu valorile fundamentale este esențială. Mie mi-a schimbat viața această carte întrucât m-a determinat să adopt alt stil de viață, unul mai relaxat. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noutăți

21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy

Succesul nu are legătură cu norocul, spune Brian Tracy în cartea  21 de secrete ale antreprenorilor de succes. Are legătură cu ce faci tu cu...