marți, 5 noiembrie 2019

Un băiat numit Crăciun - Matt Haig


”O imposibilitate este o posibilitate pe care nu ai înțeles-o.”

Matt Haig spune adevărata poveste a lui Moș Crăciun. Demonstrează că există magie pe lume și că, cu ajutorul ei, putem să realizăm lucruri care par imposibile.

Nu mi-am pus niciodată întrebări legate de copilăria lui Moș Crăciun care a fost și el mic odată, până de curând. Ce temeri, ce bucurii și mai ales ce jucării a avut, sunt doar câteva dintre lucrurile interesante pe care le-am aflat când am citit împreună cu copiii mei această carte.

Ce mi-a plăcut cel mai mult a fost că am descoperit secretul lui Moș Crăciun, cum a reușit să nu mai îmbătrânească!

Sper că v-am făcut curioși să aflați și voi povestea unui băiat numit Crăciun.


Cu drag,
#poveșticusuflet 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noutăți

21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy

Succesul nu are legătură cu norocul, spune Brian Tracy în cartea  21 de secrete ale antreprenorilor de succes. Are legătură cu ce faci tu cu...