luni, 11 noiembrie 2019

Cum să oprești timpul - Matt Haig

De abia așteptam să mă fac mare, să cresc, să fiu pe cont propriu, să fac timpul să zboare. Să fac o mulțime de lucruri pe care, copil fiind, nu aveam voie să le fac. Cum ar fi să iau propriile decizii importante. După ce am crescut, mi-am dat seama că nu vreau să mă grăbesc, dimpotrivă.
Tom Hazard, personajul principal din Cum să oprești timpul, vrea și el să controleze ritmul zilelor care trec. Obiectele sau cuvintele din viața lui adăpostesc fantome care-l copleșesc. De abia după mulți ani Tom învață să lucreze cu aceste fantome care nu-l lăsau să trăiască și, odată ce reușește să le înțeleagă, viața lui se schimbă.

Cum putem să oprim timpul și mai ales ce se întâmplă când încetăm să ne mai facem griji sunt doar câteva dintre lucrurile faine pe care le-am descoperit citind cartea lui Matt Haig. Povestea lui Tom poate să te aducă cu picioarele pe pământ și astfel să te bucuri mai mult de prezent.

Cu drag,
#poveșticusuflet 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noutăți

21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy

Succesul nu are legătură cu norocul, spune Brian Tracy în cartea  21 de secrete ale antreprenorilor de succes. Are legătură cu ce faci tu cu...