marți, 19 noiembrie 2019

Iubeste si fii iubit (Aproape) totul despre relatia de cuplu - Domnica Petrovai

Nu suntem obișnuiți să cerem ajutorul. Nu face parte din cultura noastră.  Să recunoaștem că avem probleme uneori este tât de greu greu, chiar ne este rușine și frică să ieșim de sub masca perfecțiunii sub care ne ascundem.
În toate relațiile în care m-am implicat am avut aceeași teamă - de abandon. Am suferit, am intrat in panică, am plâns, m-am simțit neiubită, nedemnă de iubire.
Cartea scrisă de Domnica Petrovai mi-a oferit ocazia să-mi pun întrebări clarificatoare despre mine și despre așteptările mele în relațiile de familie, de cuplu, de prietenie. Și să vindec.
Iar dacă aș avea ocazia să fiu față în fața cu ”eu” de acum 15 ani i-aș spune să se prețuiască mai mult.  Să aibă grijă mai mult de pasiunile sale, de ce o face fericită.
Ce aleg să fac în plus acum este să învăț ce spune teama mea despre mine și să observ cum eu sunt de fapt cea care o întreține. Mai mult, încerc să regândesc alegerile pe care le fac ținând cont de următorul fapt: Fericirea și mai ales, sensul vieții noastre, depind de lucruri pe care doar noi le putem face și pe care trebuie să le facem pentru noi.

Sper să vă fie de folos experiența Domnicăi expusă în această carte și să vă oferiți timp să vă iertați, să vă acceptați fricile si să vă reclădiți viața, așa cum vă doriți.

 Cu drag,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noutăți

21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy

Succesul nu are legătură cu norocul, spune Brian Tracy în cartea  21 de secrete ale antreprenorilor de succes. Are legătură cu ce faci tu cu...