miercuri, 19 decembrie 2018

Made to Stick - Dan & Dan Heath


Basmele copilăriei m-au însoțit multă vreme. Chiar dacă nu le-am recitit când am devenit mamă, le-am putut repovesti copiilor mei cu ușurința. Fata moșului și fata babei este  basmul care îmi oferea sentimentul că eu sunt responsabilă de alegerile mele și urmăream cu interes fiecare pas al personajelor.  Atunci când repetăm mental o anumită situație, ne ajută să reacționăm mai bine atunci când ne întâlnim cu situația respectivă. Empatia, prietenia, dărnicia și blândețea sunt doar câteva dintre valorile învățate din acest basm.

Citind Made to Stick, am aflat Ce face o poveste să fie memorabilă? 

O înțelegem, ne-o amintim ușor și o putem repovesti mai târziu. Iar dacă ajungem să credem în ea, ne poate schimba pentru totdeauna comportamentul. 

 Trece fiecare idee creativă prin lista de verificare validată de autorii cărții și crează o idee de succes:

#1: Simplă
#2: Neașteptată
#3: Concretă
#4: Credibilă
#5: Generează Emoție
#6 Spune o poveste

Care este povestea ta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noutăți

21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy

Succesul nu are legătură cu norocul, spune Brian Tracy în cartea  21 de secrete ale antreprenorilor de succes. Are legătură cu ce faci tu cu...