joi, 25 iulie 2019

Eu voi fi ultima - Nadia Murad

Eu voi fi ultima nu doar că m-a adus cu picioarele pe pământ, ci mi-a zdruncinat întregul sistem de gândire. Nadia s-a născut și a crescut în Kocho, un sat de fermieri și păstori yaziditi din nordul Irakului. Viața ei se schimbă complet după ce satul a fost ocupat de ISIS iar Nadia, alături de celelalte tinere, a fost dusa la Mosul și vândută ca sclavă. Este atât de dureroasă experiența Nadiei încât nu mi-a venit să cred că poate o femeie să supraviețuiască în asemenea condiții.

Mi-am dat seama citind povestea ei cât de mărunte sunt problemele mele. Toate provocările cu care am fost confruntata până în prezent pălesc în comparație cu ce au trecut femeile din Irak în timpul conflictelor. Eu voi fi ultima este un apel la acțiune împotriva brutalității Statului Islamic.
Povestea Nadiei este un strigăt pentru pace, integritate și bunătate, este un strigăt pentru un set de valori umane esențiale.
Citește povestea Nadiei și nu vei mai putea spune că n-ai știut!

Cu drag,
#poveșticusuflet


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noutăți

21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy

Succesul nu are legătură cu norocul, spune Brian Tracy în cartea  21 de secrete ale antreprenorilor de succes. Are legătură cu ce faci tu cu...