vineri, 25 octombrie 2019

Acolo unde cântă racii - Delia Owens

După ce termin o carte, am obiceiul să recitesc prima pagină. Este felul prin care încerc să prelungesc lectura.

”Balta nu e o mocirlă. Balta este un spațiu al luminii, unde iarba creste din apă, iar apa curge către cer. ” Recitesc cum începe cartea scrisă de Delia Owens și am sentimentul ca mi s-a încredințat o taină.  Kya era cea mai mică dintre cei cinci frați ai săi și singura care vă rămâne în Baltă până la sfârșit.
Cum arată singurătatea, cum se pierde și se oferă încrederea în alți oameni sunt doar câteva dintre lucrurile pe care le-am descoperit citind povestea Kyei.

Lumea bălții în care a trăit Kya îmi aduce aminte de copilăria petrecută pe malurile Dunării. Îmi aduce aminte că orice s-ar întâmpla, pot oricând să mă întorc acasă și să îmi recapăt liniștea. Orașul în care m-am născut va fi tot timpul acolo pentru mine la fel cum Balta a protejat-o pe Kya până la sfârșit.

cu drag,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noutăți

21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy

Succesul nu are legătură cu norocul, spune Brian Tracy în cartea  21 de secrete ale antreprenorilor de succes. Are legătură cu ce faci tu cu...