luni, 12 august 2019

Povestiri de pe Calea Moșilor - Adina Popescu

Fiecare stradă, din fiecare oraș, ar trebui să aibă o Adina Popescu care să îi adune poveștile și să le dea glas. Calea Moșilor a prins viață sub ochii mei și preț de câteva ore m-am plimbat pe stradă agale și am retrăit copilăria și adolescența alături de Adina.

Cel mai mult mi-a plăcut povestea viermilor de mătase. Poate pentru că, dacă în celelalte povestiri m-am regăsit, în această poveste am avut parte de o experiență nouă și fascinantă.

Cum a fost să ai drept sarcină în clasa a III-a creșterea viermilor de mătase nu mai putem afla decât cu ajutorul poveștilor celor care au avut acest ”privilegiu”.

Sper că ai chef de o plimbare pe Calea Moșilor și că te pregătești așa cum se cuvine, cu sufletul deschis și cu zâmbetul pe buze.

Cu drag,
#poveșticusuflet

P.S. Ilustrațiile făcute de Bilyana Velikova sunt tare faine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noutăți

21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy

Succesul nu are legătură cu norocul, spune Brian Tracy în cartea  21 de secrete ale antreprenorilor de succes. Are legătură cu ce faci tu cu...