joi, 29 august 2019

Privind înăuntru - Petronela Rotar

Am găsit în cartea Petronelei un lucru de care nu m-am simțit niciodată capabilă - O vulnerabilitate asumată. Așa am ajuns să o admir pentru puterea de a da glas rănilor, durerilor, fricilor și pentru puterea de a le vindeca.

Am citit ultimele pagini atât de lent pentru că îmi doream ca aceste momente să nu se termine prea curând, să am timp să mai respir puțin.

Privind înăuntru nu este doar despre sinceritate și despre acceptarea fricilor, pe mine m-a ajutat nu doar să mă accept ci și să mă prețuiesc și să mă iubesc mai mult. Nu cred că voi putea fi vreodată la fel de vulnerabilă, nici pe jumătate, însă, simt deja cum viața capătă un nou sens atunci când primește acceptare și înțelegere.
Din când în când aleg să privesc înăuntru și să zăbovesc mai mult în casa sufletului meu decât o făceam până de curând. Nu mai stau doar în  prag, pătrund conștient în acest univers magic în care, tot din când în când, aleg să mai șterg și praful.

Mulțumesc!
Cu drag,
#poveșticusuflet


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noutăți

21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy

Succesul nu are legătură cu norocul, spune Brian Tracy în cartea  21 de secrete ale antreprenorilor de succes. Are legătură cu ce faci tu cu...