miercuri, 29 iulie 2020

Work Rules! - Laszlo Bock #2

Povestește-mi un moment în care ai avut dificultăți în a lucra cu cineva? De ce au apărut aceste probleme? Ce ai făcut pentru a remedia situația? Ce ai fi putut face diferit? 

    Acestea este setul de întrebări pe care îl folosesc la fiecare interviu când vreau să aflu mai multe despre cum lucrează fiecare candidat în echipă. Eu lucram mai bine singură înainte să mă angajez la compania unde lucrez acum, însă, apreciez din ce în ce mai mult echipa din care fac parte și faptul că mă pot baza pe colegii mei să găsim cele mai bune soluții la orice probleme.

Pentru a susține spiritul de echipa în această perioadă avem întâlniri recurente cu ajutorul cărora ne aliniem prioritățile comune. Recunosc că nu m-am pregătit de fiecare dată pentru aceste întâlniri, însă, după ce am citit cartea scrisă de Laszlo Bock am înțeles că pot obține mai mult de la aceste întâlniri cu puțină pregătire înainte și cu un scurt review după. J

Astfel, indiferent dacă este vorba despre o întâlnire one to one sau una la care participă mai multi colegi, uite ce să te întrebi înainte:

Care sunt obiectivele pentru această întâlnire?

Cum crezi că va răspunde fiecare?

Cum ai de gând să abordezi un subiect dificil?

... dar și după întâlnire:

Cum a mers abordarea?

Ce am învățat?

Ce fac diferit data viitoare?

Aceste întrebări m-au ajutat să experimentez, să pun mai multe întrebări, să încerc abordări noi, să observ ce se întâmplă în orice moment și să încerc să obțin cele mai bune rezultate.

De asemenea, după fiecare proiect în care te implici, este utilă o sesiune formală de debriefieng pe o structură simplă:

Ce ar trebui să fac diferit?

Ce am învățat?

Pe care dintre idei le voi ignora?


Cu drag,

#poveșticusuflet

Și dacă și pe tine te preocupă formarea ta continuă, îți povestesc în articolul următor în ce spune Laszlo că merită să investești timp și ce să faci când greșești.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noutăți

21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy

Succesul nu are legătură cu norocul, spune Brian Tracy în cartea  21 de secrete ale antreprenorilor de succes. Are legătură cu ce faci tu cu...