marți, 17 septembrie 2019

Invitația la vals - Mihail Drumes

De când mă știu am citit cu convingerea că lectura poate compensa lipsa de experiența, iar în dragoste cunoașterea îmi era necesară cu atât mai mult cu cât am fost o adolescentă introvertită. Aș fi vrut să fi citit povestea scrisă de Mihail Drumeș cu cel puțin 15 ani în urmă și să reacționez diferit la provocările vieții de cuplu.
Cum poate orgoliul prostesc să distrugă o iubire așa de frumoasă? 
Cu această întrebare am rămas după ce am citit Invitația la vals. Mai mult decât o poveste de dragoste, cartea surprinde drama tuturor celor care nu conștientizează calitățile și virtuțile necesare unei relații de iubire și au impresia că nu au nicio responsabilitate.
Ce m-a impresionat însă, a fost luciditatea Micaelei și puterea de a-și dezvălui emoțiile, gândurile, bucuriile dar și suferința trăită alături de Tudor.
Niciodată nu este prea târziu să afli că iubirii, ca să reziste, ii trebuie înțelepciune, blândețe, curaj dar și un gram de inocență.

Cu drag,
#poveșticusuflet





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noutăți

21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy

Succesul nu are legătură cu norocul, spune Brian Tracy în cartea  21 de secrete ale antreprenorilor de succes. Are legătură cu ce faci tu cu...