vineri, 18 august 2017

Darurile imperfectiunii - Brene Brown

Nu știu dacă ți se întâmplă și ție, însă, eu ajung uneori la concluzia că toată ziua fac doar lucrurile care “trebuie făcute” și când le termin în sfârșit sunt mult prea obosită și nu mai am energie pentru alte activități care mi-ar aduce bucurie și mi-ar încărca “bateriile”.
Am fost trista în ziua când am realizat acest lucru și primul impuls a fost să ma înfurii. 

 Astfel, m-am întrebat cum ar arata o zi ideală? 
Citind aceasta carte de Brene Brown, am descoperit trei lecții importante:
-  Bucuria se afla in momentele cele mai obisnuite ale vietii. Riscăm sa n-o  trăim, atunci când alergăm după lucurile iesite din comun.
      - Cum sa fiu recunoscătoare pentru ceea ce am
-     -  Nu trebuie sa ne sabotăm momentele de bucurie.

Brene a ajuns după mulți ani de cercetare la concluzia că de fiecare dată când ne permitem să ne bucurăm din plin, ne dezvoltăm reziliența și cultivăm speranța. Îmi doresc să găsesc un echilibru pentru toate activitățile în care aleg să mă implic. Îmi doresc să simt bucurie orice aș face! chiar dacă bucuria mă poate face să simt neliniște, frică sau vulnerabilitate.  

Și mai am o ultimă dorință: un buton de restart cu update la pachet și să încep o viata nouă, mai creativă, mai liberă, mai fericită.
Poti să afli și tu, alături de Brene, care sunt darurile imperfectiunii: curajul, compasiunea si conectarea si să te bucuri din plin de viață!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noutăți

21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy

Succesul nu are legătură cu norocul, spune Brian Tracy în cartea  21 de secrete ale antreprenorilor de succes. Are legătură cu ce faci tu cu...