luni, 14 august 2017

Coaching zi de zi - Michael Bungay Stanier

Cum ar fi dacă am vorbi mai puțin și am asculta mai mult?
Dacă am pune mai multe întrebări și am oferi mai puține sfaturi...

Michael Bungay ne oferă un ghid care presupune 7 tipuri de întrebări pe care să le adresăm celorlalți pentru a face Coaching pentru dezvoltare personală și a-i ajuta pe oameni să găsească singuri răspunsuri la întrebările care-i frământă.

Nu sunt coach, nici manager, însă, am trei copiii care au o mulțime de solicitări și îmi doresc să ii ajut să-și descopere și manifeste calitățile și să poată face față pe viitor oricăror provocări.

Așa cum sugerează titlul, coaching-ul se poate folosi zi de zi și în orice situație, inclusiv în viața personală. Mi-aș bucura să citești această carte și să-mi spui care a fost cel mai folositor aspect pentru tine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noutăți

21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy

Succesul nu are legătură cu norocul, spune Brian Tracy în cartea  21 de secrete ale antreprenorilor de succes. Are legătură cu ce faci tu cu...