sâmbătă, 20 aprilie 2019

Nu vreau să dorm


Seara a venit parcă prea repede...
Îmbrăcarea în pijamale și la culcare.
Te rog sa duci în baie hainele murdare!
Îi spune mama lui Matei

Dar Matei nu vrea să se dezbrace
De bluza cu mașini care îi place.


Nu vreau să mă dezbrac și să mă bag în pat
M-am îmbrăcat cu bluza azi de dimineață
Vreau să o port toată săptămâna,
Cum să mă schimb de bluza mea cea dragă și bună?

Dar mama n-aude ce-i răspunde,
Matei se suie-n pat și se ascunde
Cu plapuma se învelește bine
Și-ncepe să numere în gând buline.

Toată casa doarme acum.
Peste tot, prin cameră e întuneric
Matei, se foiește-n stânga, se foiește-n dreapta
Nu poate să adoarmă nicidecum.

Dezvelește un picior, apoi pe amândouă
Se ghemuiește și ridica mâinile
Stă în genunchi, în fund, pe-o parte,
Se gândește chiar să răsfoiască o carte.

Îl mănâncă pielea fără încetare
Nu i s-a mai întâmplat
Niciodată acest lucru
Înainte de culcare.

Mamaaaaaaaaa,  nu pot să dorm
Se hotărăște-ntr-un târziu să ceară ajutor
Și mama vine-ncet
La Matei în dormitor.

Îl vede cu ce e îmbrăcat, dar n-are glas să-l certe
Așa că-l dezbracă de bluza cu mașini
Îi pune pijamaua verde cu pisici
Și Matei adoarme visând licurici.

De dimineață, se trezește odihnit
Se întinde și-și spune: Ce bine am dormit!
Apoi se duce drept în baie, la coșul cu rufe murdare
Scotocește și zâmbește când își vede bluza preferata.

Cu ce mă îmbrac eu oare azi?
Desigur! Cu bluza mea cea dragă, cu mașini!

Ah, bluza mea cea dragă și bună
Ce dor mi-a fost de tine aseară, 
Nu-i mai las să ne despartă niciodată
Deseară dormim împreuna.

Cu drag,
#poveșticusuflet

Sursa foto: Pinterest


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noutăți

21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy

Succesul nu are legătură cu norocul, spune Brian Tracy în cartea  21 de secrete ale antreprenorilor de succes. Are legătură cu ce faci tu cu...